1 Ağustos 2012 Çarşamba

MEYVE ŞİŞLERİ

Bazı çocuklar meyveyi çok sevse bile birkaç çeşidi aynı anda yemez. En azından benimkiler öyle. Çeşitli meyveler önlerine geldiğinde sadece en sevdiklerini bitene kadar yer sonrada "ayy karnım çatlayacak" numarasını yaparlar:)
Bende çözümü bu şekilde buldum:)) Önce gizlice meyveleri yıkayıp ,küçük küpler halinde doğradım. Hepsini ayrı ayrı tabaklara yerleştirip masada bir düzenek hazırladım. Sonra da hadi gelin size bir sürprizim var diyerek işin içine biraz gizem kattım:) Görüldüğü gibi herkes sevdiği meyveye elini uzatıp yemeye başlayınca çöpşişleri ortaya çıkarttım:)
Hadi bakalım her şişte tüm meyveleri kullanarak meyve şişleri hazırlayın dedim. Önlerine ayrı ayrı tabaklar verdim. İkisi de yaptıklarını kendi tabaklarına koydu. Şimdi herkes kendi yaptığı şişi yiyecek dedim. Kimse itiraz etmedi. Hatta kim bana bir tane verir dediğimde hiç ses çıkmadı:) Hem eğlendiler hemde dönüp yüzüne bakmadıkları meyvelerden de afiyetle yediler.
NOT: Bu süre içinde onları hiç yanlız bırakmadım. Çok dikkatli olsalar da kendilerine bir zarar gelmesini istemedim. 
Biz çok eğlendik belki sizde eğlenirsiniz.....

1 yorum:

  1. Şiş çok tehlikeli bir materyal. Çocuklarımızın eline bu tür materyalleri verirken, tüm duyu organlarımızla onları takip etmeliyiz. Ama bunu gözaltı gibi değil, gizlice yapmalıyız. Yine de çok küçük çocuklara şiş vs materyalleri vermemek gerekiyor.

    YanıtlaSil